poniedziałek, 8 kwietnia 2013

MOJE PASTELOVE

     Zawsze ceniłam sobie oryginalne i proste rozwiązania w dzidzinie dodatków. Zastanawiałam się jak połączyć modną kolorystykę z ciekawym i prostym w swojej formie zdobieniem - tak oto powstała seria PASTELOVE - czyli pomysł Manufaktury Niebanalnej na słoneczne dni. Bransoletki wykonane są z wysokiej jakości skórzanych rzemieni w modnych, delikatnych kolorach. Pętelkowe zapięcie sprawia, iż zakładanie pastelowej biżuterii jest dzicinnie proste - całość ozdobiona została ceramicznym koralikiem. 


    Kiedy zrobiłam pierwszą bransoletkę z serii PASTELOVE zastanawiałam się jakie wrażenie zrobi ona na fanach strony na facebooku - teraz dostając maile z Waszymi opiniami oraz pozytywne komentarze cieszę się, że trafiłam w Wasze gusta, a cała seria zyskała olbrzymią sympatię.


Jeśli i Tobie PASTELOVE wpadły w oko - zapraszam do Manufaktury Niebanalnej :)

AW


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz