wtorek, 9 kwietnia 2013

DZIAŁANIA PRZYNOSZĄCE RADOŚĆ

     Każdy chyba zastanawia się, co przynosi mu najwięcej szczęścia... Bywa tak, że bierzemy kartkę papieru, aby wipsać dobre i złe rzeczy jakie miały miejsce w naszym życiu tylko po to, aby upewnić się czy niczego nie pomijamy, a może by poprawić sobie nastrój liczymy na to, że pozytywów Naszego życia będzie zawsze więcej?
    Każdy kto mnie zna, dobrze wie, że jestem mistrzynią analizowania każdej najmniejszej nawet sytuacji..."uwielbiam" tysiące razy tłumaczyć sobie, że tak musiało być... albo, że widocznie nie mogło być inaczej, mimo iż tak bardzo bym tego chciała... Patrząc w lustro widzę osobę, która mimo wielkich pragnień boi się jakiegoś dziwnego wyimaginowanego ryzyka, które blokuje ją w niektórych działaniach... Zadaje tej osobie pytanie - czy jest zadowolona z tego w jakim miejscu się znalazła, czy to jest spełnienie jej marzeń?
     Zawsze mogłoby być lepiej... ale "spełnienie marzeń" to chyba stan naszej prywatnej klęski, że straciliśmy cele i chęci by do czegoś dążyć, by coś zmieniać... Nigdy nie wykonałam w moim życiu jakiegoś wielkiego kroku, aby diametralnie zmienić swoje położenie... wszystko robię całą sobą, krok po kroku, konsekwentnie... W tym odnalazłam swoją siłę, że mam coś co sprawia mi radość, że odnalazłam osobę dla której jestem tak samo ważna jak ona dla mnie i że mamy masę marzeń dzięki czemu nigdy nie będziemy stać w miejscu... Po etatowym odpracowaniu swojej biurowej normy, zasiadam do rzeczy, które dają mi najwięcej szczęścia...do rzeczy, które nie dają mi wcześnie iść spać, do rzeczy, które robię dla Was, gdzie każde miłe słowo powoduje, że czerpię z tego niesamowitą radość... 

   Chciałabym, aby każdy miał swój maleńki "kącik", który da mu radość i w stu procentach pozwoli być sobą, taką Manufakturę Niebanalną, aby działał w zamian dostając w prezencie uśmiech i aby w każdym tym działaniu miał takie wsparcie, które dawałoby mu moc superbohatera.... 
Dlatego: 
A więc do dzieła !!!                                                              
AW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz